A Napier Podcast: Intervju med Olivia Kenney - LeadSift

Engage in the Latest Data forum for valuable lead-generation strategies
Post Reply
rabia963

A Napier Podcast: Intervju med Olivia Kenney - LeadSift

Post by rabia963 »

Mike: Takk for at du lyttet til markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier, hvor du kan finne ut hva som virkelig fungerer innen b2b-markedsføring i dag. Velkommen til den siste episoden av markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier. I dag er jeg sammen med Olivia Kenny, som er markedssjef i lead sift. Velkommen til podcasten. Olivia.

Olivia: Hei, Mike, takk for at du har meg.

Mike: Tusen takk for at du kom. Jeg mener, jeg er veldig interessert, vet du, kan du bare gi meg litt bakgrunn om karrieren din, og hva som har ført deg til å jobbe hos lead sift. Så,

Olivia: Jeg har alltid vært veldig interessert i teknologi og b2b-teknologi, spesifikt, fra og med min siste rolle, som var hos kewra, som var et annet b2b-teknologiselskap spesielt innen tekniske krav, programvare. Og de er at jeg virkelig fikk et dypt innblikk i utfordringene bak generering av kjøp telefonnummerliste potensielle salg, og spesifikt balansen mellom kvalitet og kvantitet. Og det er mye lettere å få mye kvantitet enn kvalitet, selvfølgelig, og det er grunnen til at muligheten som kom fra meg ved blysikting var så spennende, fordi det virkelig er en mulighet til å løse problemene jeg hadde å gjøre med hver dag som en b2b-markedsfører. Og nå med potensielle kunder får jeg jobbe veldig tett med etterspørselsgenereringsstrategiene, og med våre kundemarkedsføringsstrategier, og slike ting, og det har vært veldig bra.

Image

Mike: Fantastisk, jeg mener, jeg elsker tanken på å få potensielle kunder av bedre kvalitet, tror jeg, alle markeder har vært frustrerte med å sende en gruppe med potensielle kunder på tvers av salgene, og så bare få svaret. De er alle søppel. Så hvordan gjør du det? Jeg mener, hva gjør bly Sif for å sikre at markedsførere genererer den høyere kvaliteten på bly?

Olivia: Ja, det er et flott spørsmål. Så i det minste hvis vi miner det offentlige nettet etter signaler som folk er ute etter å kjøpe, så kan dette være alt fra sosiale medier, til jobbfora, til offentlige fora, og vi kan skrape denne informasjonen, finne hensiktssignaler, og så kan vi faktisk knytte det tilbake til en bestemt person som viser intensjon. Og så jobber vi tett med kundene våre for å finne ut deres ICP hvem de prøver å målrette ned til stillingstittelen. Og så leverer vi disse dataene til dem.

Mike: Flott. Så du snakker om intensjon? Kan du bare gi oss noen eksempler for å forklare hva du mener med hensikt eller intensjonsdata?

Olivia: Jada. Så hensikt er egentlig ethvert signal om at noen er aktivt på markedet eller ønsker å kjøpe. Så det kan være alt fra å engasjere seg med en av konkurrentene dine, ansette signaler, legge til hvilken som helst teknologi, alt som viser at de enten tenker på å ta en avgjørelse, eller nylig har fått budsjett eller noe sånt, som vil sette dem i kjøperne reise.

Mike: Ok. Og du snakker om det offentlige nettet. Så du ser på sosiale medier for det, eller ser bredere.

Olivia: Ja, sosiale medier er en stor del av det, men det går bredere. Så sosiale medier, alt du kan finne, manuelt, vi kan bare gjøre det i mye større skala. Så sosiale medier, offentlige fora, jobbtavler, nettsider, noe sånt.
Post Reply